سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 41750
کل یادداشتها ها : 60
خبر مایه

موسیقی


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

معصومه علی نژاد در صفحه شخصی اش برای خودش نوشابه باز کرده !!!

http://masihalinejad.com/?p=6297

منهم دو کلمه حرف حساب برای این روزنامه نگار فراری! قلمی کردم .

خوبه آدم یه نگاهی هم به دنیای بعدی که قرار است قدم به آنجا بگذارد داشته باشد حالا که خانم معصومه علی نژاد خودش را یک خبرنگار مثبت معرفی کرده و برای خودش نمره عالی داده و به تعبیر خودش «خوب می داند چهار سال بیرون ایران پاک و سربلند زندگی کرده است» و شاید هم بخاطر همین خودشیفتگی هست که هرچی تلاش کرده نتوانسته توبه کند اما اگر ریگی به کفش ندارد باید به وجدانش مراجعه کند و ببیند آیا در انتخابات 88 تقلب شده بود یا نه ؟ این موضوع که دیگر برای اشخاص ساده لوح هم ثابت شد که توطئه بود و دشمنان بیرونی (همانجایی که پناهنده شدید)  هم اعتراف به دروغ بودن تقلب کرده اند حالا بفرمائید آیا حاضرید برای همانهایی که شما صدایش شده بودید توبه کنید؟! اگر نه پس ریگی به کفشتان هست! و اگر بازهم قبول ندارید توطئه در کار بوده که دوستان شما می خواستند قاعده دموکراسی را بهم بزنند، نتیجه خیلی مأیوس کننده ای خواهد داشت . شما باید برای ساده لوحی خودتان قبل از آمدن به ایران فکری بکنید شاید هزینه درمان در کشور حامی شما ارزانتر باشد اما از آنجایی که گفتید « توی خونم است که بروم ته و توی یک ماجرا را در بیاورم» پس قبل از درمان، اول اون ریگی که به کفشتان هست را دربیاورید.


  

علی علیه السلام در جمله ای مختصر و مفید می فرماید :

 

«الجاهلُ مَیِّتٌ بَینَ الأَحیاء» جاهل، مرده ای است بین زنده ها. یعنی کسی که عقل نظری اش کار نکند و به سراغ علم نرود، حیوان است. چون حیوانات همین طور هستند و کاری به فهم و یادگرفتن ندارند. البته قرآن می فرماید:

{بَل هُم اَضَل} ؛ یعنی این ها از حیوانات پست تر هستند. پس کسی که عقلش را به کار نگیرد، نه انسان است و نه زنده . یک روایت هم از پیامبر اکرم نقل شده که حضرت فرمودند: «لَیسَ مَن ماتَ فَاستَرَاحَ بِمَیِّتٍ »؛ به کسی که واقعاً انسان بوده و با کوچ از دنیا و رفتن به نشئ? دیگر راحت شده است، «مرده» نگویید! «إِنَّما المَیِّتُ مَیِّتُ الأَحیاءِ »؛ مرده کسی است که دارد روی دو پا راه می رود و جُنب و جوش می کند، اما واقعاً مرده است و انسانیت ندارد.

  (آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی / سلوک عاشورایی / منزل هفتم/ عزت و ذلت/ص 193 )

آیت الله تهرانی


  

از بزرگترین امتیازات شیعه بر سایر مذاهب این است که پایه و زیربنای اصلی آن محبت است. از زمان شخص نبی اکرم که این مذهب پایه گذاری شده است زمزمه محبت و دوستی بوده است، آنجا که در سخن رسول اکرم جمله « علی و شیعته هم الفائزون » را می شنویم، گروهی را در گرد علی می بینیم که شیفته او و مجذوب او می باشند، از اینرو تشیع مذهب عشق و شیفتگی است، تولای آنحضرت مکتب عشق و محبت است. عنصر محبت در تشیع دخالت تام دارد. تاریخ تشیع با نام یک سلسه از شیفتگان و شیدایان و جانبازان سر از پا نشناخته توأم است.

علی همان کسی است که در عین اینکه بر افرادی حدالهی جاری می ساخت و آنها را تازیانه می زد و احیاناً طبق مقرارت شرعی دست یکی از آنها را می برید باز هم از او روبر نمی تافتند و از محبتشان چیزی کاسته نمی شد، او خود میفرماید: « اگر با این شمشیرم بینی مؤمن را بزنم که با من دشمن شود، هرگز دشمنی نخواهد کرد و اگر همة دنیا را بر سر منافق بریزم که مرا دوست بدارد هرگز مرا دوست نخواهد داشت، زیرا که این گذشته و بر زبان پیغمبر امی جاری گشته که گفت: یا علی، مؤمن تو را دشمن ندارد و منافق تو را دوست نمیدارد. »

(جاذبه و دافعه علی علیه السلام / ص 34)



  

ای حرم غریب تو کعبه قلب ما حسن                کریم آل فاطمه امام مجتبی حسن

شنبه 14 مرداد 1391 مصادف است با نیمه ماه مبارک رمضان که سالروز میلاد کریم آل فاطمه امام حسن مجتبی علیه السلام می باشد .

ما هم به همین مناسبت وبلاگمان را مزین می کنیم به چند روایت نورانی از آن حضرت تا با خواندن آنها دل هایمان نورانی شود .

امام حسن علیه السلام : اندیشه کنید زیرا اندیشه کردن مایه ی زنده دل بودن مردم بیناست .

امام حسن علیه السلام : مؤمن از زندگی توشه می گیرد و کافر به همین لذت آنی خشنود است .

امام حسن علیه السلام : از گذشته عبرت بگیرید و از آثار گذشتگان پند .

امام حسن علیه السلام : هیچ تنهایی وحشتناکتر از خودپسندی نیست .

امام حسن علیه السلام : شنواترین گوشها آن است که از اندرز و نصیحت پند پذیرد .

امام حسن علیه السلام : بیناترین چشمها آن است که در راه خیر بکار افتد .

امام حسن علیه السلام : دور اندیشی آن است که پیوسته منتظر پیدا شدن فرصت نباشی و همی به چالاکی بپردازی .

امام حسن علیه السلام : پستی آن است که نعمت را ناسپاسی کنی .

امام حسن علیه السلام : هر جماعتی که مشورت با یکدیگر و همفکری پرداختند و به کمال مطلوب رسیدند .

امام حسن علیه السلام : فرصت بسرعت از دست می رود و بکندی باز می گردد .

امام حسن علیه السلام : در مجازات خطاکار شتاب مکن و میان خطا و مجازات ، راهی را برای عذر خواهی قرار ده .

   ای دل دل شکستگان عاشق و مبتلای تو      روح گرفته آبرو از نفس و صفای تو 

   نغم? عشق عاشقان زمزم? ولای تو            بود و نبود عالمی در نعم از ولای تو 

 ای حرم غریب تو کعبه قلب ما حسن          کریم آل فاطمه امام مجتبی حسن

« گلچین اشعار از سایت  دعبل خزاعی»


  
نیاز فکری است که موجب محو شخصیت می شود نه نیاز علمی. چینی ها، ژاپنی ها و حتی هندی ها شخصیت فکری خود را در برابر غرب حفظ کردند در عین اینکه نیاز علمی خود را به وسیله ی غرب رفع کردند. (یادداشتهای استاد مطهری، ج1 /ص 160 و 161 )




  
         

...این حرکت بیدارى تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزى پیش خواهد آمد که همین ملتهاى اروپائى علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانى که آنها را یکسره تسلیم سیاستهاى فرهنگى و اقتصادى آمریکا و صهیونیسم کردند قیام خواهند کرد. این بیدارى حتمى است. 

(بیانات مقام معظم رهبری  90/2/14)

...این وضع اروپاست. اروپا دچار مشکلات لاینحل اقتصادى است. مردم در اروپا خشمگینند به مسائل اقتصادى معترضند. من قبلاً هم این را گفته‌ام آن روزى که ملتهاى اروپا بدانند که این وضعیت ضعفى که دچارش شده‌اند به خاطر دخالت آمریکا و دخالت شبکه‌ى صهیونیستى جهانى است این اعتراضهاى به خاطر اهداف اقتصادى تبدیل خواهد شد به یک نهضت عظیم اجتماعى آن وقت است که دیگر باید منتظر دنیاى جدیدى بود و دنیاى جدیدى به وجود خواهد آمد.

(بیانات مقام معظم رهبری  90/11/14)

و اما امروز دنیای غرب :

پروفسور رودنی شکسپیر :

...ایالات متحده آمریکا و انگلیس در مرکز فساد قرار دارند، آنها با سیاست های اقتصادی و سیستم های مالی مشترک باعث سقوط سیستم های اقتصادی می شوند.

...رسانه های اصلی آمریکا در کنترل صهیونیست هاست. صهیونیست ها عامل به وجود آمدن وضعیت فعلی اقتصاد جهانی و تفکر مالی هستند که نتیجه آن را کارایی و عدالت معرفی می کنند در حالی که عکس این امر صادق است.

...ایالات متحده آمریکا به سرعت در حال حرکت به سمت فاشیستی شدن است و دلیل اصلی آن سقوط اقتصاد غرب است که اوضاع آن به زودی بدتر هم خواهد شد. مردم آمریکا بازهم اعتراض خواهند کرد و بازهم سرکوب خواهند شد.

...سیاست های خارجی دولت های اروپایی مانند دولت آمریکا تحت کنترل صهیونیستها قرار دارد. مردم اروپا نیز رفته رفته در حال بیداری و آگاهی از تجاوزات ظالمانه اسرائیل هستند   ....ادامه .


  

دنیاى سرشار از عدالت و پاکى و راستى و معرفت و محبت، دنیاى دوران امام زمان است که زندگى بشر هم از آنجا به بعد است.

زندگى حقیقى انسان در این عالم، مربوط به دوران بعد از ظهور امام زمان است که خدا مى‌داند بشر در آنجا به چه عظمت‌هایى نایل خواهد شد.  79/1/26 



  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ